Samle alle digitale verktøy bedriften bruker på ett sted
Det blir fort mange digitale verktøy de ansatte i en bedrift må forholde seg til. Gjør hverdagen enklere ved å samle alle på ett sted.
Ofte har bedrifter egne apper og/eller tjenester for blant annet:
Lønn
Reiseregninger og utlegg
Kjørebok
Timeregistrering
Dokumentasjonssystem
Bestilling av arbeidstøy
Prosjektstyring
Fordeler med å samle bedriftens digitale verktøy på ett sted
Vi gjør de ansattes hverdag enklere ved å samle alt på ett sted. Dette gjør at ansatte raskt finner frem til riktig verktøy.
Den ansatte klikker på ønsket app
Bedriften får mulighet til å informere om rutiner, hvem man skal kontakte dersom man har glemt sitt brukernavn eller passord o.l.
Den ansatte kan klikke på en snarvei direkte til ønsket app
Dersom de ikke har ønsket app installert, veileder vi dem til Apple App Store eller Google Play for nedlasting
Dette er særlig nyttig for nye ansatte, som kan være sikre på at de installerer de riktige appene.
Det kan også komme godt med når bedriften bytter ut, eller oppgraderer noen av løsningene.
Ta kontakt med oss i dag for en prat om hvordan vi kan gjøre hverdagen for de ansatte enklere.