Digital signage – internkommunikasjon

Flere bedrifter har digitale infoskjermer (også kalt digital signage). De henger gjerne steder der de ansatte, kunder eller leverandører kan se dem. Dette er en fin måte å holde de ansatte oppdatert på, og sammen med en egen app for ansatte vil dere virkelig kjenne virkningen av forbedret internkommunikasjon.


En stor skjerm står over en sofa i et venteområde. Foto.

Infoskjerm – digital signage 

Avhengig av hvor skjermene henger brukes gjerne infoskjermer til viktige beskjeder til de ansatte, nyheter og tilbud til kunder, og informasjon til leverandører. 

Det er derimot ikke alltid nok å bare ha digitale infoskjermer for å holde de ansatte oppdatert. Vi har laget en app for ansatte som har ett mål – å forbedre bedrifters internkommunikasjon, og ansattes arbeidshverdag. Med digitale infoskjermer i kombinasjon med en slik app vil dere virkelig kunne sikre at alle får med seg viktig informasjon. 

Digital signage og app for internkommunikasjon

En måte å inkludere digital signage i internkommunikasjonen på er å koble dem opp til de ansattes egen app. En app som er med å sikre kommunikasjonen i alle ledd, med informasjon som også egner seg godt på digitale skjermer. En av de største fordelene ved å ha både app og infoskjermer er at redaktørene får ett system å forholde seg til. Samme informasjon som skal ut i appen kan automatisk bli tilgjengelig på skjermene. I tillegg kan dere målrette hvilket innhold som skal vises på de ulike skjermene. 

Dette gjør at vår løsning kan brukes både for informasjon til de ansatte, enten det er på pauserommet eller i produksjonen – og for informasjon til kunder og besøkende, for eksempel i resepsjonen.